Model TS-11 Iskra Pro z silnikiem?

Ten post dostępny jest także w języku: angielski

Długo oczekiwany model TS-11 Iskra w standardzie Pro będzie wkrótce gotowy. Przedstawiamy rendery 3D modelu z otwartym silnikiem, klapami, hamulcami aerodynamicznymi i uzbrojeniem. Zobacz jak wygląda model, skomentuj detale i dowiedz się kiedy spodziewać się go w sprzedaży.

TS-11 Iskra - żywiczny silnik 1/48

Silnik do modelu TS-11 Iskra 1/48

Najbardziej spektakularna częścią modelu jest silnik. Iskra jest tak skonstruowana, że po odjęciu pokrywy silnika jest on łatwo dostępny z każdej strony. Silnik w zestawie będzie składał się z kilku części żywicznych i blaszki fototrawionej. Zadaniem modelarza będzie też poprowadzenie okablowań z drutu.

ts11_render_20

ts11_render_21

Skrzydło i uzbrojenie modelu Iskry

Nowe skrzydło będzie zawierało elementy mechanizacji płata, takie jak wychylone klapy szczelinowe z żywicy i wnęki hamulców aerodynamiczny z samymi hamulcami z blaszki.

Iskra 1/48 pro-set render

Dodatkowo podwieszane uzbrojenie i pylony. Renderingi uzbrojonej Iskry pokazywaliśmy już w poprzednim wpisie link.

Plany sprzedaży Iskry Pro

Model jest przewidywany do wypuszczenia na koniec marca lub kwiecień 2015. W tym momencie zastanawiamy się jeszcze, czy należy wypuszczać go z silnikiem, w wyższej cenie, czy silnik sprzedawać tylko osobno. Niezależnie od decyzji, uzbrojenie i silnik będą dostępne jako osobne zestawy.

Author: Wojtek Bułhak

Wojtek skleja modele od przedszkola. Był wychowankiem a następnie instruktorem w klubie "Śmigiełko". Z wykształcenia biolog od żab od 15lat pracuje w branży modelarskiej. Skleja figurki i trochę pancerki oraz samolotów. Preferuje polska tematykę oraz lotnictwo US Navy. W firmie Arma Hobby jest wspólnikiem odpowiedzialnym za marketing i sprzedaż.

Share This Post On
468 ad

5 Comments

  1. Pomysł świetny z jednym ale- silnik w pro-set-cie powinien być obowiązkowo. Ponadto aż prosi się zrobienie otwartego dzioba samolotu, wówczas cena (zapewne dużo wyższą do zestawu podstawowego) miałaby uzasadnienie. Robienie pro-seta i późniejsza konieczność dokupienia silnika, uzbrojenia czy ewentualnego wyposazenia dzioba to marketingowy samobój.

    Post a Reply
  2. Z pewnością nie każdy będzie chciał prezentować Iskrę z silnikiem na wierzchu, więc lepiej, żeby wersja pro była bez silnika. Ewentualnie rabacik dla tych, którzy zdecydują się na równoczesny zakup samolotu i silnika.

    Post a Reply
  3. Jak sama nazwa wskazuje „pro” powinna być to wersja posiadająca wszystko w szczególności że przewidujecie również sprzedaż silnika również osobno czyli co by była za różnica kupując wersje podstawową plus wszystkie dodatki czy od razu pro

    Post a Reply
  4. Pro – zdecydowanie z silnikiem i uzbrojeniem. Inaczej to będzie takie trochę dziadowskie pro dla ubogich.

    Post a Reply
  5. Skoro zestaw ma być PRO, to wg mnie powinien mieć silnik, bogatszą kabinę, mechanizację skrzydła i – jeśli to możliwe – również zawartość dzioba.
    Zawsze jest opcja sprzedaży dodatków poza zestawem. Pozostaje kwestia ceny i ostatecznej definicji zestawu PRO w porównaniu do EASY.

    Post a Reply

Submit a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *